Friday, May 22, 2009

Provridning!!

Imorrn ska jag och Malin provrida för medryttare ute i orkesta! Det är en valack på 150 cm och ett sto på 170 cm.
Jag ringde igår när vi var hos Malin, idag måste jag bara ringa och säga att vi kommer att vara framme vid stallet vid tjugo över 5 (a)
Vi cyklade också igår, och jag skulle över en smal bro med tre brädor och lite mellanrum mellan brädorna, och såklart så åkte jag in mellan en av brädorna och cykeln voltade ett varv över, men jag fick inte en skråma! Jag hade tur..

Och lite nya namn på skadefronten för Arsenal, Nasri kmr inte till spel på söndag han har ett knäproblem, likaså med Fabianski, men för honom är det 50% chans att han kmr kunna spela, annars får ju tredjemålvakten Mannone hoppa in, det skulle ju kunna bli intressant.
Men det verkar som att alla kommer att vara tillbaka till träningen i Juli, så jag hoppas att vi får se ett helt Arsenal till 09/10.
På tal om 09/10, Arsenal kommer att ha samma snygga hemmaställ, men det nya bortastället kommer att vara MARINBLÅTT!! (;
Ikväll är det ju FA Youth Cup final, Arsenal vs. Liverpool, tyvärr kommer jag nog inte kunna se matchen, men jag kan ju gå in på live text på Arsenal.com eller BBC, så jag ska nog kunna följa matchen rätt bra (;
Och det är ju U21 EM i Sverige i sommar ! typ den 15 juni - 29 juni eller något sånt, Walcott är klar för England och kanske, men jag tvivlar starkt på det, så kommer Fabregas med Spanien, men det är ju VM-kval och sådant också så det är en rätt minimal chans ^^.

No comments:

Post a Comment