Wednesday, May 27, 2009

Liverpool vs. Arsenal

FA Youth Cup, Anfield, 26/5

2-1, Ungdomarna tog hem båda matcherna och är där med FA Youth Cups, och Södra Ungdoms ligans mästare!!
1-0 fick Watt äran att göra, som dessutom gjorde mål hemma på Emirates, han tog bollen i mittfältet och sedan fick han till ett skott som gick in i den 25 minuten!
6 minuter efter halvlek så gjorde Dalla Valle 1-1 för Liverpool, men i den 70 minuten så gjorde Alaya självmål, så Arsenal vann båda matcherna med 6-2 som aggregat.

Idag har jag fått typ trehundra läxor, måste plugga till både spanska läxförhör och NO läxförhör till imorgon, de ger oss liksom 1 dag på oss att träna in allt..
Och på fredag så är det matte läxförhör på en grej som jag typ inte fattar nånting om, det är nått sätt att räkna ut ekvationer...
Idag har jag också ringt till Linnea som har hästarna, och nästa söndag, alltså den 7/6 så ska vi åka å provrida igen (a)
På lördag ska jag rida RYTTARPROV :S jag är skitnervös men hoppas att jag bara kan komma ihåg vad jag ska göra och att jag kan få en bra häst..

Dessutom är det Champions League final ikväll, Barcelona vs Man Utd, jag hejar faktiskt på Barcelona, vilket anna typ är as sur för, men jag menar, efter arsenal är det ju barcelona som är mitt favoritlag, så det är väl klart att jag hejar på de istället för hennes lilla favorit lag...
Pappa ser det väl också lite åt de hållet, men han är väl nöjd sålänge jag håller tyst, men jag kan då inte garantera att han ska sitta nöjd hela matchen (a)

No comments:

Post a Comment