Sunday, May 10, 2009

Det var ett tag sen...

Det var ett tag sen jag skrev nått nu, men har faktiskt hållit mej ifrån datan hyfsat bra i några dagar, har bara varit inne å kollat på arsenal.com, man måste ju hålla sej uppdaterad! ^^

Dåliga nyheter för Arsenal, Clichy är ute för resten av säsongen, så Gibbs kommer att få fortsätta att imponera, och förhoppningsvis så kommer han inte att vara påverkad av att han halkade i semin.
Det är Chelsea som står på schemat idag, och den här gången är vi hemma, men vi vann ju borta i höstas, så vi har ju ett bra resultat bakom oss (a)
Just nu lyssnar jag på podcasten, och snart kommer en Fabregas intervju!! (;

Annars har det inte hänt mycket de senaste dagarna, igår på ridningen fick jag Pocca, som är rund som en tunna men faktiskt blir rätt pigg av att hoppa, annars är hon seg som en,, jag vet inte vad !
Jag har nog inte skrivit om förra ridningen, jag fick Trofenda, helt otrolig häst asså, hon är väldigt stor, alltså i stora stallet, hon är en fux med strimbläs och en dröm att rida, hon går med eftergift, det knepiga var att kunna sitta kvar i galoppen, hon har ett enormt steg!!

No comments:

Post a Comment