Wednesday, May 6, 2009

Arsenal vs. Manchester United

CL, Emirates

Tyvärr så slutade det 1-3, vilket betyder att vi inte kom till den efterlängtade finalen den här säsongen, men det kommer fler säsonger! (;
Vi fick iallafall en snygg straff på slutet, Fabregas blev fälld av Fletcher som fick rött kort och straff blev dömt, Van Persie slog in den upp i krysset, en av de snyggare straffar man har sett faktiskt.
Gibbs halkade i början av matchen, och då kunde Park göra 1-0, efter det så blev Gibbs rätt nere, och blev utbytt i halvlek för Eboue, men jag tror nog att det var han själv som ville ha det bytet, han hade nog inte samma självförtroende efter att ha halkat..
Men jag hoppas att han mår bättre nu, vi behöver honom nu och han har varit otroligt duktig i alla matcher han har spelat, så jag tycker inte att han ska gå och skylla allt på sig själv, jag menar, olyckor händer ju liksom, det var ju inte direkt så att han ville halka direkt ..

Nu ska vi bara ladda om till Chelsea matchen hemma på Emirates på Söndag, och sen ska vi fortsätta vårt sökande efter finalen i CL nästa säsong, vinsten mot Portsmouth försäkrade ju en kvalplats till Champions League nästa säsong, och det ska vi nog enkelt ta oss igenom:)


Jag har haft Kemiprov idag! Det gick typ hyfsat (; och det visade sig att jag fick ALLA RÄTT på SO provet, till och med VG & MVG frågorna (:
På matteprovet fick jag 43 av 53, vilket jag är riktigt nöjd med, med tanke på att det faktiskt är matte vi snackar om (;

No comments:

Post a Comment