Monday, May 4, 2009

Fotokväll

Det har inte hänt så mkt på sistone.. Igår så var jag med ylva, vi spelade lite kort med anna och elin(ylvas syrra), vi spelade kung, jag var nog mest bonde, men det är typ den enklaste rollen (a) Idag så har jag jobbat med tightsen i skolan, jag blir typ klar om 2 veckor, sen tänkte jag börja på ett linne som jag kan avsluta hemma, eftersom anna har fått en ny maskin med trikåsöm ^^


En sak är klar till imorron, Van Persie är tillbaka !! Hoppas att han kan göra en bra match, vi behöver det just nu! Silvestre är också tillbaka, men han är inte helt bra, så han kanske startar på bänken.
Eduardo är nog dessvärre borta resten av säsongen.. och nu blev det nyss klart att Birmingham kmr tillbaka till PL! Det var ju Birmingham som bröt benet på den stackaren förra året.. ):

I kväll var jag ute med viggo, jag passade på att fota lite med mobilen, så jag kan visa lite bilder;


No comments:

Post a Comment