Saturday, April 18, 2009

Skönaste Låten

Igårkväll tittade jag på The Dark Knight & sen ville Anna se Surf's Up igen, så jag kollade på den med henne, där jag upptäckte den skönaste låten i världshistorien asså!! Jävligt bra låt, Into Yesterday med Sugar Ray.
Det är faktiskt en himla skön film, Surf's Up, Anna har blivit förälskad i kycklingen i filmen, Joe llr vad han nu heter xD

Så är det FA-cupen ikväll kl.1800, jag är himla nervös asså.. Men det är bara att bita ihop och hålla ut, jag kmr nog med ett referat senare ikväll llr imorrn.
Nu ska jag strax vara med Ylva, det är städdag idag så jag och Ylva ska typ gå å äta korv klockan 1300 xD
Men vi är inte med på städningen, jag kan skylla på att jag gjorde Ylva sällskap lr nått, eftersom hon har sitt gips fortfarande kan hon kanske inte städa (a)

Men lyssna på låten iallafall, INTO YESTERDAY - SUGAR RAY

No comments:

Post a Comment