Wednesday, April 29, 2009

"Sär Danskar"

Igår hade jag SO prov, det kändes jätte bra, och idag hade jag ju det fruktade matte provet, som typ gick hyfsat bra tror jag (a)

Ikväll är det CL, jag lyssnar på pdcasten just nu, och sen ska jag titta på vodcasten, men jag vet att Van Persie & Clichy inte kommer att kunna spela, och nu är det osäkert om Gibbs & Silvestre kommer att kunna spela, vilket total förändrar backlinjen, förut var alla skador i offensiven, nu är det defensiven som krånglar..
Jag är otroligt nervös, men det är inte mycket jag kan göra.. Ska åka å shoppa
trekvarts byxor, hoppas att jag hittar några snygga (a)
Jag skriver såklart in match referat imorgon eftermiddag, sista skoldagen för veckan!! Det är as dåligt, typ alla skolor har halvdag imorgon, förutom vår helvetes skola, vi ska såklart gå till 1600 som vanligt .. );

På torsdag kväll ska jag kolla på film med Ylva, som förresten inte har något privatliv den här veckan, ska berätta..
Ylvas klass har studiebesök av några "sär" danskar, varje dag i den här veckan så slutar de 1800, och ikväll så ska de tillbaka kl. 1900 - 2100 för en liten, "fest".
Igår så var de i gamla stan', och idag har de varit på skansken och vasamuseét, och på skansen var typ alla danskar as exalterade, de fottade plastgrisar i typ 10 min.

No comments:

Post a Comment