Monday, April 13, 2009

Den Första Bloggen..

Nu sitter jag i min säng och skriver den första bloggen,idag har jag varit hos mina kusiner Alice & Mats, Alice fyllde år för typ nån vecka sen, så därför var vi där.
Hon fick DVD:n Just Like Heaven(som är rätt konstig men rätt bra) och en ljusblå sjal,sen var jag med Ylva ett tag å spela xbox.
Jag har också börjat jobba på att betala av min nya laptop(pappa betalade typ allt när jag köpte den i fredags), men en vacker dag ska jag ha alla pengarna xD
Man har också börjat ladda inför de sista matcherna i champions league kvartsfinalerna,Arsenal möter ju Villareal, men efter att ha fått 1-1 borta så känns det ju lite bättre inför hemma matchen på onsdag,men man ska aldrig ta ut nått,jag är nervös som f*n.

Imorrn börjar ju skolan också,men dagarna går typ skit snabbt, och dessutom har man ju fullt upp med all fotboll nu på slutet,så de sista 2 månaderna ska jag nog klara av (a).
Alla har typ vart borta i lovet,men för en gångs skull har vi varit hemma, vi brukar annars alltid åka nån vart,men i år sparar vi allt till sommarn', då ska vi till Rom, Gotland & Turkiet.

No comments:

Post a Comment