Tuesday, April 14, 2009

Första Skoldan'

Så har första skoldagen gått, förutom att jag höll på att svimma av trötthet imorse, så gick det hyfsat bra (a)
Glömde dessvärre bort att det är spanskaprov imorgon, så jag har fått plugga bort hela dagen efter skolan, nu är det bara att hoppas att det går bra.
Nu sitter jag framför tv:n, det är cl (champions league) nu, men arsenal spelar imorrn, vilket jag dessutom inte kommer kunna se eftersom de spelar samtidigt som manchester utd, som min pappa hejar på och det är lixom hans teve.
Och eftersom det är torsdag dagen efter så kommer jag hem halv fem, så jag kommer antagligen att kolla på plingarna från united matchen, så kan jag kolla på själva matchen typ torsdag kväll.
Jag känner att jag har världens dilemma asså.. xD

No comments:

Post a Comment