Saturday, April 25, 2009

KP500

Idag har det varit as varmt ! Jag vet nt riktigt hur varmt, men varmt nog för shorts & linne, jag har läst ut New Moon och börjat lite i Arsenal Magazine, som kom igår.
Jag har nyss varit å ridit, jag red Wiking, stel 25-åring, men efter en hel del kämpande så blev han en av de mjukare hästarna, så jag är riktigt nöjd.
Vi tränade på vägar som kommer att komma på ryttarprovet om några veckor, och jag känner nu att mina ben håller på att gå av när jag ska gå, så det är skönt att sitta ner framför TV:n.

Igår så fick vi håltimme från idrotten, så vi åkte till sollentuna centrum innan matten (a)
Efter skolan så var jag med Ylva, hon har klippt lugg och köpt en ny mobil, LG KP500, det är en touchscreen-mobil, riktigt cool.
På kvällen kollade jag, anna, ylva & pappa på sweeney todd, den var väldigt annorlunda, lite dåligt gjord, men hyfsat underhållande.

No comments:

Post a Comment