Tuesday, April 21, 2009

Provdags

Det verkar vara provdags nästa vecka ^^
Prov i SO på tisdag den 28/4, och sedan Matteprov onsdag den 29/4, matte som är det jag alltid har bäst i .. (inte)
Jag tror jag fick typ 14,5 av 35 på det senaste (a) men på nått sätt har jag alltid klarat av att slippa göra om hela provet, jag har bara gjort om några delar, men det kommer iallafall bli en hel del matte träning och lite SO den närmsta veckan..
Efter skolan så kom mamma och hämtade mej, så åkte vi till kista där jag fick tillbaka min mobil (äntligen!), jag fick en penna och 2 sudd & så köpte vi nya glasögon till mej som kmr om 2 veckor, men jag kmr fortfarande hålla mej till linser.

Ikväll är det alltså Liverpool vs. Arsenal !! Jag skriver ett litet referat imorgon, jag vet ännu inte hur det ser ut för Sagna, men jag hoppas fortfarande!
Sen vet jag inte om Eduardo heller, men jag tror dessvärre att det inte ser så lovande ut på den fronten, eftersom han inte ens satt på bänken sist mot Chelsea.

No comments:

Post a Comment