Thursday, April 16, 2009

Arsenal vs. Villareal

CL, Emirates

3-0 !! Underbar match asså... Walcott sprang förbi backarna och lobbade snyggt in bollen i mål efter 10 min, Fabregas spelade fram med en snygg klack.
Efter ca 60 minuter så fick Adebayor chansen när Van Persie fixade en snygg pass, Adebayor rundade smidigt backen och slog in 2-0 vid bortre stolpen.
3-0 fick Van Persie slå in då Walcott blev fälld i straffområdet omkring 70 minuten, nu väntar Manchester United i semifinalen, så det kommer att bli spänt med mig vs. anna & pappa (a) men vi har tur och börjar borta, så jag hoppas att vi kan utnyttja det övertaget.

På lördag är det dags för FA-cup semifinal mot Chelsea, som har sett otroligt starka ut på sistone, men är det någon som kan slå dem så är det Arsenal ! Så jag får se till att cykla lite snabbare efter ridningen på lördag så jag hinner i tid ^^

No comments:

Post a Comment